کشاورزی ارگانیک

يکشنبه 29 تير 1399
21:34
حمید

هنگامی که محصولات بسته بندی شده نشان می دهند که آنها "با مواد ارگانیک [گروه خاص یا مواد غذایی خاص] تهیه شده اند" ، به این معنی است که آنها حداقل 70٪ مواد تشکیل دهنده ارگانیک را دارند. مواد باقیمانده غیر ارگانیک بدون استفاده از روشهای ممنوع تولید می شود (برای مثال مهندسی ژنتیک) اما می تواند شامل موادی باشد که در غیر این صورت در 100٪ محصولات ارگانیک مجاز نیستند. محصولات "ساخته شده با ارگانیک" مهر و موم ارگانیک USDA را نخواهند داشت ، اما مانند سایر محصولات ارگانیک ، هنوز هم باید مجوز معتبر USDA را شناسایی کنید. برای تأیید اینکه محصول ارگانی مطابق با استانداردهای ارگانیک USDA است ، می توانید به دنبال هویت مجوز در یک محصول بسته بندی شده باشید.

مانند سایر غذاهای ارگانیک ، هیچکدام از آنها با استفاده از ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی رشد نمی کنند ، که استانداردهای ارگانیکی صریحاً آن را ممنوع می کنند (به "ارگانیک 101: آنچه کشاورزی ارگانیک (و پردازش) اجازه نمی دهد" داده شود).

آشنایی با برچسب ارگانیک USDA و درک ادعاهای آن ، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا در مورد مواد غذایی که خریداری می کنند ، تصمیم گیری آگاهانه کنند. در حالی که بسیاری از ادعاهای بازاریابی وجود دارد که به غذاها ارزش افزوده می دهد ، می توان اطمینان داد که محصولات ارگانیک USDA در تمام مراحل بین مزرعه و فروشگاه به صورت ارگانیک تأیید می شوند.

دسته / موضوع: سلامتی و ایمنی
برچسب ها: برچسب زدن AMS برچسب زدن به برنامه ملی ارگانیک آلی 101

[ بازدید : 281 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

استانداردهای ارگانیک

جمعه 27 تير 1399
21:33
حمید

Organic 101: آنچه برچسب ارگانیک USDA معنی دارد

ارسال شده توسط مایلز مک اویوی ، معاون برنامه ملی ارگانیک در بهداشت و ایمنی

13 مارس 2019

این سومین قسط از سری Organic 101 است که به بررسی جنبه های مختلف مقررات ارگانیک USDA می پردازد.


صدور گواهینامه ارگانیك مستلزم آن است كه كشاورزان و دست اندركاران فرآیندهای خود را ثبت كنند و هر ساله مورد بازرسی قرار گیرند. بازرسی های ارگانیک در محل برای هر مؤلفه این عملیات شامل ، اما محدود به منابع بذر ، شرایط خاک ، بهداشت محصول ، مدیریت علفهای هرز و آفات ، سیستم های آبی ، ورودی ها ، آلودگی و وارد آمدن خطرات و پیشگیری و نگهداری از پرونده ها نیست. . ردیابی محصولات ارگانیک از ابتدا تا انتها بخشی از وعده ارگانیک USDA است.

صدور گواهینامه ارگانیك مستلزم آن است كه كشاورزان و دست اندركاران فرآیندهای خود را ثبت كنند و هر ساله مورد بازرسی قرار گیرند. بازرسی های ارگانیک در محل برای هر مؤلفه این عملیات شامل ، اما محدود به منابع بذر ، شرایط خاک ، بهداشت محصول ، مدیریت علفهای هرز و آفات ، سیستم های آبی ، ورودی ها ، آلودگی و وارد آمدن خطرات و پیشگیری و نگهداری از پرونده ها نیست. . ردیابی محصولات ارگانیک از ابتدا تا انتها بخشی از وعده ارگانیک USDA است.

در میان حقایق تغذیه ای ، لیست مواد تشکیل دهنده و ادعاهای رژیم غذایی در مورد بسته های غذایی ، "ارگانیک" ممکن است به عنوان یکی دیگر از اطلاعات برای کشف در هنگام خرید مواد غذایی کشف شود. بنابراین درک آنچه "ارگانیک" به معنای واقعی می تواند به خریداران کمک کند تا در بازدید بعدی خود از فروشگاه یا بازار کشاورزان ، آگاهانه انتخاب کنند.


غذاهای ارگانیک دارای گواهینامه USDA طبق دستورالعملهای فدرال مورد توجه قرار می گیرند و از جمله بسیاری از عوامل ، کیفیت خاک ، شیوه های پرورش حیوانات ، کنترل آفات و علفهای هرز و استفاده از مواد افزودنی ، پردازش می شوند. تولیدکنندگان ارگانیک تا حد امکان به مواد طبیعی و روشهای کشاورزی جسمی ، مکانیکی یا بیولوژیکی مبتنی بر زیست شناسی تکیه می کنند.


اگر گواهی داده شود که در خاک رشد کرده است که هیچ ماده ممنوعی برای مدت سه سال قبل از برداشت استفاده نشده است می توان تولید را ارگانیک نامید. مواد ممنوعه شامل بیشتر کودهای مصنوعی و سموم دفع آفات است. در مواردی که یک فرد تولیدکننده برای دستیابی به یک هدف خاص ، باید از ماده مصنوعی استفاده کند ، ابتدا ماده باید مطابق معیارهایی که تأثیرات آن را بر سلامت انسان و محیط زیست بررسی می کند ، تأیید شود (سایر ملاحظات را در "ارگانیک 101: مواد مجاز و ممنوع" مشاهده کنید). )


در مورد گوشت ارگانیک ، مقررات لازم است که حیوانات در شرایط زندگی پرورش یابند که رفتارهای طبیعی خود را برطرف کند (مانند توانایی چرای مرتع) ، 100٪ خوراک و علوفه ارگانیک تغذیه می شود ، و آنتی بیوتیک یا هورمون تجویز نمی شود.


وقتی صحبت از غذاهای فرآوری شده و چند ماده ای می شود ، استانداردهای ارگانیک USDA ملاحظات اضافی را مشخص می کند. مقررات ، غذاهای فرآوری شده ارگانیک را از داشتن مواد نگهدارنده مصنوعی ، رنگ ها یا طعم دهنده ها منع می کند و مستلزم داشتن مواد آلی با برخی استثنائات جزئی است. به عنوان مثال ، غذاهای ارگانیک فرآوری شده ممکن است حاوی برخی مواد غیر کشاورزی تایید شده مانند آنزیم موجود در ماست ، پکتین در مربای میوه یا جوش شیرین در کالاهای پخته شده باشند.


[ بازدید : 272 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

کشاورزی ارگانیک و قیمت محصولات ارگانیک

پنجشنبه 26 تير 1399
21:31
حمید

منظور از "ارگانیک" در واقع چیست و چه تفاوتی بین میوه های ارگانیک و غیر ارگانیک ، سبزیجات و محصولات حیوانی وجود دارد؟


ارگانیک - تعریف

وزارت زراعت و امور روستایی (DEFRA) اظهار می دارد:


food مواد غذایی ارگانیک محصول یک سیستم کشاورزی است که از استفاده از کودهای شیمیایی انسان ، سموم دفع آفات جلوگیری می کند. تنظیم کننده های رشد و مواد افزودنی خوراک دام. پرتودهی و استفاده از ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GMOs) یا محصولاتی که از یا توسط GMO تولید می شوند ، عموماً توسط قوانین ارگانیک ممنوع است.


کشاورزی ارگانیک رویکردی سیستمی به تولید است که به سمت تولید پایدار از لحاظ زیست محیطی ، اجتماعی و اقتصادی حرکت می کند. در عوض ، سیستم های کشاورزی به چرخش محصول ، کودهای حیوانی و گیاهی ، برخی از علفهای هرز دستی و کنترل آفات بیولوژیکی متکی هستند.


** گرفته شده از DEFRA - حق چاپ کپی رایت


کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک راهی است برای کشاورزی که توجه زیادی به طبیعت دارد. این به معنای مواد شیمیایی کمتری در زمین مانند کودهای مصنوعی است که می توانند آبراهها را آلوده کنند. این به معنی حیات وحش بیشتر و تنوع زیستی ، عدم وجود داروهای دامپزشکی مانند آنتی بیوتیک ها در پرورش دام و جلوگیری از اصلاح ژنتیکی است. کشاورزی ارگانیک همچنین می تواند مزایایی برای رفاه حیوانات به همراه آورد ، زیرا حیوانات باید در شرایط طبیعی و طبیعی تری نگهداری شوند.


برچسب زدن به مواد آلی

برای اینکه غذاهای کامپوزیت به عنوان ارگانیک شناخته شوند ، حداقل 95٪ از این مواد باید از گیاهان یا حیوانات تولید شده از نظر ارگانیک تهیه شوند. قوانینی که در سطح اتحادیه اروپا وجود دارد ، نیاز به تأیید غذاهای ارگانیک توسط یک سازمان صدور گواهینامه ارگانیک دارد ، که انجام بازرسی های منظم را برای اطمینان از این که مواد غذایی از یک مجموعه دقیق مقررات دقیق ، مربوط به روش های تولید و برچسب زدن برخوردار هستند ، تأیید می کند.


به دنبال برچسب هایی مانند انجمن خاک باشید. این استاندارد طلای برچسب زدن به مواد آلی است. از آنجا که برخی از مواد به صورت ارگانیک در دسترس نیست ، لیستی از مواد غذایی غیر ارگانیک مجاز است ، با این وجود تمام رنگهای مصنوعی و شیرین کننده ها در مواد غذایی ارگانیک ممنوع است.


انتخاب سبزیجات در یک جعبه


آنچه تحقیق می گوید

با توجه به اینکه بسیاری از مردم اعتقاد دارند مواد غذایی ارگانیک از مواد مغذی بالاتری برخوردار هستند ، نسبت به محیط زیست و دام ها مهربان تر هستند و نسبت به غذاهای تولیدی معمولی سالم تر هستند ، تقاضا برای محصولات ارگانیک رو به افزایش است. با این حال ، دانشمندان کاملاً متقاعد نشده اند که ادعاهای بهداشتی کاملاً توجیه شده است ، زیرا تحقیقات انجام شده از نظر تراکم مواد مغذی نتایج مداوم نشان نداده است.


در سال 2009 ، گزارشی که توسط آژانس استاندارد مواد غذایی منتشر شده است ، یافته های مطالعات قبلی را در مورد مزایای تغذیه ای محصولات ارگانیک و معمولی خلاصه کرده است. نتیجه گیری شد که آلی در مقایسه با معادلهای غیر ارگانیک مزایای سلامتی قابل توجهی را ارائه نمی دهد.


با این وجود شواهد زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه ویتامین ها ، مواد معدنی و امگا 3 بیشتر در محصولات ارگانیک وجود دارد - البته گاهی اوقات تفاوت کمی وجود دارد. یک بررسی منظم نشان داد که مقادیر بالاتر ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها در بعضی از میوه ها و سبزیجات ارگانیک و همچنین سطح پایین تر مانده های سموم دفع آفات و فلزات سنگین وجود دارد.


خرید محصولات ارگانیک

مواد غذایی ارگانیک ارزانترین هنگام خرید مستقیم از یک کشاورز یا تولید کننده ، چه از طریق طرح صندوق ، بازار کشاورزان یا فروشگاه مزرعه. خرید مواد غذایی محلی و ارگانیک اغلب کمتر از معادل غیر ارگانیک خواهد بود. متأسفانه ، اکثر ما نمی توانیم مستقیماً از تولید کننده به مواد غذایی ارگانیک دسترسی داشته باشیم و بنابراین گرایش بیشتری نسبت به معادل اولیه غیر ارگانیک موجود در سوپر مارکت ها دارد. هزینه خرید در اطراف را پرداخت می کند. برخی از محصولات ارگانیک هزینه کمتری نسبت به محصولات غیر ارگانیک با ارزش دارند. ممکن است دلپذیر باشید.


اگر بودجه زیادی دارید اما دوست دارید غذای ارگانیک بیشتری بخرید ، می توانید در اولویت خریدهای خود قرار دهید. مواردی مانند آرد ارگانیک ، شیر ، نان و کره می توانند ارزان تر باشند ، همانطور که می تواند محصول فصلی تازه مانند برگ سالاد و گیاهان باشد. اگر قیمت ها را مقایسه کنید ، در واقع می دانید که بسیاری از مارک های ارگانیک ارزان تر از معادل های معمولی خود هستند و اغلب در پیشنهاد ویژه ای هستند.


علاوه بر تغذیه ، دلایل دیگری نیز وجود دارد که افراد برای جلوگیری از سموم دفع آفات و نگرانی از محیط زیست ، غذای ارگانیک - مانند طعم را انتخاب می کنند. جنبش ارگانیک باعث بهسازی خاک بهتر می شود و به نظر می رسد که در طولانی مدت ، کشاورزی ارگانیک برای کیفیت کلی خاک بهتر است. فراموش نکنیم مهمترین عامل در رژیم غذایی شما ، تا آنجا که به میوه و سبزیجات مربوط می شود ، خوردن انواع و اقسام متنوع تا حد ممکن است.فروشگاه محصولات ارگانیک نیکوفام

https://nikoofam.ir/

اگر خوردن 100٪ ارگانیک یک مبارزه است ، بخاطر داشته باشید که غذاهای سالم و پرمصرف بسیاری وجود دارد که دارای گواهینامه ارگانیک نیستند - مانند گوشت چمن ، ماهی های وحشی و پنیرهای دست ساز.


[ بازدید : 273 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محصولات ارگانیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]