کشاورزی ارگانیک

يکشنبه 29 تير 1399
21:34
حمید

هنگامی که محصولات بسته بندی شده نشان می دهند که آنها "با مواد ارگانیک [گروه خاص یا مواد غذایی خاص] تهیه شده اند" ، به این معنی است که آنها حداقل 70٪ مواد تشکیل دهنده ارگانیک را دارند. مواد باقیمانده غیر ارگانیک بدون استفاده از روشهای ممنوع تولید می شود (برای مثال مهندسی ژنتیک) اما می تواند شامل موادی باشد که در غیر این صورت در 100٪ محصولات ارگانیک مجاز نیستند. محصولات "ساخته شده با ارگانیک" مهر و موم ارگانیک USDA را نخواهند داشت ، اما مانند سایر محصولات ارگانیک ، هنوز هم باید مجوز معتبر USDA را شناسایی کنید. برای تأیید اینکه محصول ارگانی مطابق با استانداردهای ارگانیک USDA است ، می توانید به دنبال هویت مجوز در یک محصول بسته بندی شده باشید.

مانند سایر غذاهای ارگانیک ، هیچکدام از آنها با استفاده از ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی رشد نمی کنند ، که استانداردهای ارگانیکی صریحاً آن را ممنوع می کنند (به "ارگانیک 101: آنچه کشاورزی ارگانیک (و پردازش) اجازه نمی دهد" داده شود).

آشنایی با برچسب ارگانیک USDA و درک ادعاهای آن ، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا در مورد مواد غذایی که خریداری می کنند ، تصمیم گیری آگاهانه کنند. در حالی که بسیاری از ادعاهای بازاریابی وجود دارد که به غذاها ارزش افزوده می دهد ، می توان اطمینان داد که محصولات ارگانیک USDA در تمام مراحل بین مزرعه و فروشگاه به صورت ارگانیک تأیید می شوند.

دسته / موضوع: سلامتی و ایمنی
برچسب ها: برچسب زدن AMS برچسب زدن به برنامه ملی ارگانیک آلی 101

[ بازدید : 282 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محصولات ارگانیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]